طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

  • ۰
  • ۰

هاست چیست؟

هاست یا فضای میزبانی وب سرویسی است که به سازمان ها و افراد امکان می دهد وب سایت یا صفحه وب خود را در فضای اینترنت قرار دهند.

هاستینگ یا میزبان وب کاری است که فناوری ها و خدمات مورد نیاز وب سایت یا صفحه وب را در اینترنت مشاهده می کند. وب سایت ها در رایانه های مخصوصی به نام هاست سرور ذخیره می شوند. هنگامی که کاربران اینترنت می خواهند وب سایت شما را مشاهده کنند ، تمام کاری که باید انجام دهند این است که آدرس وب سایت یا دامنه شما را در مرورگر خود تایپ کنند. سپس رایانه آنها به سرور شما متصل می شود و صفحات وب شما از طریق مرورگر به آنها تحویل داده می شود.

 

چطور هاست تهیه کنم؟

برای استفاده از هاست، بیشتر شرکت های هاستینگ نیاز دارند که شما مالک دامنه خود باشید. اگر دامنه ندارید ، شرکت میزبانی وب به شما کمک می کند تا یکی از آنها را خریداری کنید.
در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید از ارائه دهنده میزبان خود انتظار داشته باشید:
حساب های ایمیل همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، بیشتر ارائه دهندگان میزبان به کاربران نیاز دارند تا نام دامنه خود را داشته باشند. با داشتن نام دامنه (به عنوان مثال www.yourwebsite.com) و ویژگی های حساب ایمیل ارائه شده توسط شرکت میزبان شما ، می توانید حساب های ایمیل دامنه (مانند yourname@yourwebsite.com) ایجاد کنید.

دسترسی FTP استفاده از FTP به شما امکان می دهد تا فایلها را از رایانه محلی خود در سرور وب خود بارگذاری کنید. اگر وب سایت خود را با استفاده از پرونده های HTML خود ایجاد می کنید ، می توانید فایل ها را از رایانه خود به سرور وب از طریق FTP منتقل کنید ، به این ترتیب امکان دسترسی به وب سایت شما از طریق اینترنت فراهم می شود.

پشتیبانی وردپرس WordPress ابزاری برای ایجاد وب سایت آنلاین است. این یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگ نویسی و وب سایت قدرتمند است ، که روشی مناسب برای ایجاد و مدیریت وب سایت است. وردپرس بیش از 25٪ وب سایت های اینترنتی را تحت اختیار قرار می دهد. اگر ارائه دهنده برنامه های سازگار با وردپرس باشد یا خیر ، بیشتر ارائه دهندگان میزبانی بلافاصله به شما می گویند. الزامات ساده برای میزبانی وب سایت های وردپرس شما عبارتند از: PHP نسخه 7 یا بالاتر؛ MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر.


اگر تصمیم دارید وب سایت خود را با Web.com ایجاد کنید و میزبان آن باشید ، علاوه بر دسترسی به سایت سازنده سایت کشیدن و رها کردن ، می توانید یک دامنه ، آدرس ایمیل و سفارشی سازی شده و وب هاستینگ همگی را به یک اشتراک بدست آورید.


چگونه می توان تجارت آنلاین من از خدمات میزبانی وب بهره برد؟


برای انتشار وب سایت خود به صورت آنلاین ، وب سایت کسب و کار شما به یک سرویس میزبانی وب نیاز دارد. با این حال ، میزبان وب بیش از خدمات میزبانی وب فقط به صاحبان مشاغل می دهد! به عنوان مثال ، شرکت های میزبان وب به طور معمول از تکنسین های داخلی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت های مشتری آنها 24/7 فعال است. به علاوه ، هنگامی که دارندگان وب سایت به کمک یا عیب یابی نیاز دارند (به عنوان مثال اولین ارسال اسکریپت ، ایمیل که قادر به ارسال / دریافت ، تجدید نام دامنه و موارد دیگر نیست) ، پشتیبانی داخلی میزبان وب به افراد مراجعه کننده تبدیل می شود. یک سرویس میزبانی وب حرفه ای تجربه ای بدون دردسر را برای صاحبان مشاغل تضمین می کند ، بنابراین می توانند وقت و تلاش خود را بر روی مشاغل خود بطور کارآمد متمرکز کنند.

منبع: https://www.website.com/

 

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • seo admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی