طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

  • ۰
  • ۰

آموزشهای مختلفی در سراسر اینترنت وجود دارد تا ثبت دامنه و پیدا کردن هاست مناسب را به شما آموزش دهد در نتیجه امروزه ساخت یک سایت مناسب کار دشواری نیست. و افراد تازه کار به راحتی می توانند با کمی سرچ و جستجو در اینترنت منابعی را پیدا کنند تا بتوانند از آنها برای یادگیری ساخت سایت و ثبت دامنه و پیدا کردن هاست مناسب کمک بگیرد. اما ممکن است افرادی که به تازگی وارد دنیای سایت و طراحی سایت شده اند این یک کار دشوار باشد و نتوانند به راحتی هاست مناسب برای سایت خود پیدا کنند. همچنین ثبت دامنه از مواردی است که شاید برای افراد تازه کار خیلی آسان نباشد ما در این مقاله به شما عزیزان کمک می کنیم تا بتوانید یک هاست میزبانی وب مناسب برای سایت خود پیدا کنید و دامنه خود را به راحتی ثبت کنید.

اینفوگرافیک زیر به شما کمک می کند تا با مفاهیم اولیه میزبانی وب و دامنه آشنا شوید. همچینین ویژگی های یک شرکت هاستینگ خوب را به شما ارائه می کند تا آگانه تصمیم بگیرید.

 

دامنه، هویت شما در دنیای وب

 

احتمالاً کلماتی چون «دامنه»، «دامین» و یا domain به گوشتان خورده است که در واقع نامی یکتا و بیانگر هویت و نشانی دسترسی به یک وب سایت است. پس از آن که یک نام منحصر به فرد برای سایت خود انتخاب کردید باید از میان پسوندهای جهانی (TLD) یکی را برگزینید و در صورت آزاد بودن آن، اقدام به ثبت دامنه خود کنید. از متداول‌ترین پسوندهای دامنه می‌توان به com، ir، net، org، info اشاره کرد. در این میان ابزارهایی مثل سامانه پیشنهاد دهنده نام دامنه هستند که در انتخاب نام به شما کمک می‌کنند؛ همچنین برای بررسی وضعیت آزاد بودن و یا مالک یک دامنه می‌توانید Whois بگیرید.  اگر از قبل هم صاحب وب سایت بوده اید می توانید ببینید حال سایتتان چطور است؟

میزبان همیشه همراه

 

وب هاستینگ (Web Hosting) یا میزبانی وب در واقع اجاره فضا بر روی شبکه اینترنت، جهت نگهداری فایل‌ها و داده‌های سایت است. برای اینکه بازدیدکنندگان امکان دسترسی به  وب سایت را داشته باشند نیاز به قرارگیری این فایلها بر روی رایانه‌ای که در شبکه اینترنت به عنوان یک میزبان (Host) شناخته شده است، می‌باشد. آن رایانه را سرویس دهنده یا Server می‌نامند. هر رایانه می‌تواند یک سرور باشد، اما با توجه به بالا بودن هزینه‌های قطعات سخت افزاری نیرومند، نیروی پشتیبانی و … راه اندازی یک میزبان‌وب به صرفه نیست لذا شرکتهایی این مسئولیت را پذیرفته و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره‌ای در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

منبع: https://design.hostiran.net//

  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • seo admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی