طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

  • ۰
  • ۰

اگر صاحب کسب و کار هستید ، میزبانی وب یک ضرورت است. و داشتن سایت و هاست میزبانی دیگر یک چیز لوکس اختیاری نیست. جهان همیشه آنلاین ما خواستار ایجاد وب سایت آنلاین است. در واقع ، حتی فروشگاه های محلی آجر و ملات از طریق اینترنت قابل کشف هستند. حداقل یک شرکت به یک سایت با مکان و ساعت کاری نیاز دارد.
چرا؟ از آنجا که کلمه لفظی در عصر اینترنت شما را مجذوب خود می کند. مردم مشاغل و شرکتهای جدید را - حتی مشاغل محلی - از طریق بینگ ، گوگل و یاهو را کشف می کنند. اگر آدرس وب سایت قابل قبولی ندارید ، شانس ایجاد یک صفحه آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. البته میزبانی وب فقط مخصوص مشاغل نیست. شما ممکن است بخواهید میزبان هاست یک وب سایت شخصی یا یک وبلاگ نیز باشید. در هر صورت ، خدمات در اینجا شما را تحت پوشش قرار داده است.


ببینید چگونه خدمات هاست را آزمایش می کنیم

اولین قدم برای ایجاد حضور آنلاین شما ، یافتن هاست وب است ، شرکتی که فایلهای وب سایت شما را روی سرورهای خود ذخیره کرده و آنها را به مرورگرهای خوانندگان و مشتریان شما تحویل می دهد. 

خدمات میزبانی وب مقدارهای مختلفی از انتقال داده های ماهانه ، ذخیره سازی اطلاعات ، ایمیل و سایر ویژگی ها را ارائه می دهد. حتی نحوه پرداخت (پرداخت ماهانه به ماه در مقابل پرداخت سالانه) نیز می تواند بسیار متفاوت باشد ، بنابراین ، صرف وقت برای ترسیم دقیقاً آنچه نیاز شرکت شما برای موفقیت آنلاین است ضروری است. بسیاری از این شرکت ها خدمات میزبانی نمایندگی را نیز ارائه می دهند که به شما امکان می دهد برای خودتان وارد تجارت شوید و میزبانی را برای مشتریان خود ارائه دهید بدون اینکه شما نیاز به چرخش سرورهای خود داشته باشید.

همچنین باید خود را با بسیاری از رده های میزبانی وب که در دسترس هستند آشنا کنید. در تحقیق خود ، سرور خصوصی مجازی مشترک (VPS) ، میزبانی اختصاصی و برنامه میزبانی وردپرس را پیدا خواهید کرد. هر لایه مشخصات و ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهد که شما باید برای تجزیه و تحلیل وقت بگذارید. من آنها را تجزیه خواهم کرد.


هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی یک هاست به صورت مشترک  است که در آن ارائه دهنده چندین سایت به چند نفر را در یک سرور واحد قرار می دهد. به عنوان مثال ، سایت A همان سرور را با سایت های B ، Site C ، Site D و Site E. به اشتراک می گذارد. روند صعودی این است که چندین سایت هزینه سرور را به اشتراک می گذارند ، بنابراین میزبانی وب مشترک به طور کلی بسیار ارزان است. در حقیقت ، شما می توانید گزینه ای با هزینه کمتر از 10 دلار در هر ماه پیدا کنید.
بهترین پیشنهادات میزبانی وب در این هفته 

    HostGator:

60٪ تخفیف میزبانی هاست با پهنای باند بدون فضا و فضای هاست را با 2.75 دلار در هر ماه شروع می کنید.
    هاستینجر تا 90٪ تخفیف میزبانی وب با پهنای باند 100 گیگابایتی با شروع $ 0.99 در هر ماه
    Bluehost:

حداکثر 60٪ تخفیف هاست با وب سایت های نامحدود با 3.95 دلار در هر ماه شروع می شود.
    Domain.com:

برنامه میزبانی اساسی با باند مقیاس پذیر با شروع 3.75 دلار در هر ماه
    GoDaddy:

50٪ تخفیف میزبانی وب برای کاربران جدید با شروع 4.50 دلار در هر ماه (استفاده از کوپن: cjcoff50hu)

منبع: pcmag

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • seo admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی