طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

طراحی سایت،سئو و بهینه سازی

  • ۰
  • ۰

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در کنار تمهیدات اندیشیده شده، نباید فضای کسب و کار کشور دچار اختلال شود، گفت: می توان با فراهم شدن زیرساخت‌ها کارها را از منزل مدیریت کرد و وظایف و خدمات در بستر الکترونیکی انجام شود.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره راهکارهای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و  متضرر شدن تولیدکنندگان و فروشندگان، بیان کرد: یکی از دستور العمل های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا، پرهیز از تمجع و تردد در اماکن پر ازدحام است. تمهیدات خوبی نیز اندیشیده شده است. مدارس و دانشگاه ها و جلسات برای پیشگیری لغو شده است و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در کنار این تمهیدات نباید فضای کسب و کار کشور دچار اختلال شود. برای دانش آموزان و دانشجویان باید امکان تحصیل از راه دور با استفاده از فناوری های نوین فراهم شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: برای ادارات نیز با استفاده از سیستم های نوین می توان کار را جلو برد.  استفاده از اپلیکیشن ها و کسب و کارهای اینترنتی راهکارهایی است که در شرایط کنونی می تواند موثر باشد. خیلی از بخش ها  می توانند با استفاده از اپلیکیشن های نوین وارد عرصه خدمت رسانی شوند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: دولت و وزارت ارتباطات آمادگی لازم را به لحاظ پهنای باند و اپلیکیشن های روز دارد تا خدمات به صورت الکترونیک به مردم ارائه شود. وزیر ارتباطات نیز اعلام آمادگی کردند تا این امر انجام شود. جلسات نیز می‌تواند به صورت غیر حضوری برگزار شود. نباید کارها مختل شود بلکه می توان با استفاده از امکانات و تکنولوژی روز خدمت رسانی ادامه یابد.

بختیار در پایان تصریح کرد: می توان با فراهم شدن زیرساخت ها کارها را از منزل مدیریت کرد و وظایف و خدمات در بستر الکترونیکی انجام شود.

منبع: ایسنا

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • seo admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی